dilluns, 17 d’octubre del 2011

El Drac dels 4 colors

El divendres dia 30 ens van venir a la classe a fer l'activitat del "Drac dels 4 colors".


Aquesta activitat consisteix en sensibilitzar i informar als infants de la necessitat ambiental i econòmica perquè es pugui establir la recollida selectiva. Tanmateix conèixer el sistema de recollida que tenim a la nostra escola que són els diferents contenidors.



A continuació us presentem al Drac dels Quatre Colors!!




I els quatre contenidors!!!


Tot seguit ens vam explicar un conte que tractava de la importància de reciclar!






I per últim, anàvem reciclant en funció si era plàstic, paper o cartró, restes de menjar o vidre!!





Ara ens toca portar-ho a la pràctica durant el curs.

Una abraçada!

4 comentaris:

  1. A la Sara li va agradar molt i quan va arribar a casa em va dir: "Mama tenemos que comprar 3 cubos de basura más" i jo li vaig dir que no perquè no teniem espai i em diu: "Bueno pues 2 más por lo menos" Com vaig riure! Després vam anar al contenidor blau a reciclar papers i va llençar-los ella sola on tocava, i em va explicar què es llençava a cada lloc. Són molt llestos aquests peques!!

    ResponElimina
  2. Així m'agrada Sara!!! Molt bé!!! Això vol dir que ha escoltat i s'ha sensibilitzat en el reciclatge!!. A la classe ho treballem força amb les nostres papereres, si tenen algun dubte sempre m'ho pregunten abans.

    ResponElimina
  3. quina gràcia, vam sapiguer que havieu fet alguna activitat de reciclatge perquè el Guerau ens va començar a preguntar, si un paper s'ha de llençar, a on el llencem? i una porta' i una finestra? i un cotxe? i una casa?...
    Lara

    ResponElimina
  4. Ja, ja, ja què guapo!!!! Fa molta gràcia!!

    ResponElimina