diumenge, 9 d’octubre del 2011

Projecte del nom de la classe

Durant les primeres setmanes del curs vam estar triant el nom de la classe...i com ja sabeu som la classe de "Les Papallones".  Tot seguit hem començat a estudiar aquest insecte tan bonic i hem necessitat la vostra col·laboració per poder muntar el nostre racó de les papallones a la classe amb llibres, imatges, ninos, contes, papallones molt maques adhesives... i poder fer una bona recerca!. 
Agraeixo molt el vostre interès.

Racó de les papallones
Com ens agrada molt tenir l'escola maca un dia vam estar pintant papallones de molts colors amb ceres toves i després li vam posar vernís i purpurina per tal que brillessin molt!!




I les vam penjar al passadís perquè les pogués veure tothom!
Mireu quin mural més xulo ens va quedar!


Us animo a que li pregunteu al vostre fill/a com són les papallones, quines parts té i com nèixen de ben segur que ho saben! I continuem amb la recerca...


Una abraçada!

7 comentaris:

  1. Hola Vane! M'alegro molt que ja estigui el blog en funcionament,que per cert, és molt bonic, així podrem gaudir de les imatges dels nostres nens i nenes fent la feina,que ens encanta! De moment ja veiem que dibuixen cada vegada millor, com es nota el pas del temps! Gràcies!

    ResponElimina
  2. Què bé tenir el blog en funcionament!!!! És genial poder gaudir del que feu a l'escola. Ha quedat molt maco, ara toca ompli'l amb noves experiències i aprenentatges. Segur que el disfrutarem!!!! Gràcies!!!!

    ResponElimina
  3. Me gusta mucho como te ha quedado el blog!!! Ya podemos ver los trabajos tan chulos que hacen, es genial volver a verlos. Vane las fotos de psicomotricitat no se ven. Muchas gracias. Un saludo a todos.

    ResponElimina
  4. Hola famílies!! Gràcies per les vostres aportacions. Espero que gaudiu tant o més que el curs passat del nostre blog. Em podeu dir si us plau si podeu veure ara les fotos de psicomotricitat? Heu d'esperar uns segons a que es carregui el video, pesa una mica.
    Moltes gràcies.

    ResponElimina
  5. Hola Vane, he pogut veure les fotos de psicomotricitat correctament. Ets una crack!!!!
    Una abraçada!!!!

    ResponElimina
  6. Després d'una bona estona vaig veure on estava l'error i el vaig poder arreglar. T'agraeixo molt que m'ho hagis comentat. Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Hola Vane! Acabo de veure les fotos de psico! M'he enrecordat de que no les vaig poder veure i he pensat: vaig a mirar un altre cop. Estàn maquíssims! S'ho passen genial!! Gràcies per l'esforç una abraçada!

    ResponElimina